8 dec 2014

Kalender 2015

Kalender 2015 Annekoendigitaal, kalender voor kinderen, kalender om uit printen, maandkalenders, kalenders 2015, januari 2015

Soms ontwerp je iets voor je eigen plezier. Zo zijn de maandkalenders eigenlijk begonnen.
Ik houd enorm van het werken met lijstjes, niets vergeten en heerlijk afstrepen wat al gedaan is. Zo printte ik ook altijd een kalender uit voor elke maand. Je weet wel zo'n saaie kalender zonder plaatjes. Dat moet anders kunnen dacht ik. Omdat ik het ontwerpen van kleurrijke kawaii plaatjes ontzettend leuk vind was een combinatie gauw gemaakt. 

En nu zijn we al bijna 2 jaar verder. Heel voorzichtig zette ik 2 jaar geleden de eerste maandkalender in mijn winkel. Een onverwacht groot succes! Al gauw kwam de vraag of er een abonnement op genomen kon worden. Ja hoor dat kan, inmiddels gaan er heel veel maandkalenders elke maand naar jullie kant op. Opvallend hebben ook veel juffen van de basisschool een abonnement, leuk!
Vorige maand kreeg ik weer de vraag of het ook mogelijk was om de kalenders voor een heel jaar te bestellen. Een leuk idee maar ik maak de maandkalenders pas een week van te voren en om dan in 1 keer 12 maanden te ontwerpen dat gaat niet lukken! Ik ben ongeveer gemiddeld 10 uur bezig met een nieuwe kalender, waar haal ik de tijd vandaan? Totdat ik op het idee kwam om de leukste kalenders van de afgelopen 2 jaar hiervoor te gebruiken. De 12 leukste heb ik voor jullie uitgezocht en omgezet in een jaar kalender met 12 losse maanden voor 2015. Ik ben blij met het eindresultaat!

Kalender 2015 Annekoendigitaal, Kalender 2015 Annekoendigitaal, kalender voor kinderen, kalender om uit printen, maandkalenders, kalenders 2015, januari 2015

De 2015 jaarkalender met 12 losse maandkalenders kan je HIER in de winkel bestellen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten