25 sep 2015

Thomas de trein traktatie

Thomas de trein traktatie, thomas de trein uitdelen, traktatie zelf maken, traktatie diy, thomas de trein bouwplaat, thomas de trein printen

De Thomas de trein traktatie is al jaren één van de populairste artikelen in de winkel. Heel begrijpelijk, zelf vind ik het treintje ook erg aandoenlijk. Maar het oorspronkelijke treintje was wel veel werk om te knutselen, alle losse onderdelen printen op gekleurd karton en dan nog knippen en plakken. En toen kwam de vraag of ik er ook een gekleurde en makkelijker Thomas de trein printable van kon maken. En zie hierboven het resultaat. Alleen nog printen op wit dik papier en knutselen maar!


Thomas de trein traktatie, thomas de trein uitdelen, traktatie zelf maken, traktatie diy, thomas de trein bouwplaat, thomas de trein printen

Al snel kreeg ik weer een Thomas de trein verzoek, mogen zijn vrienden er ook bij? Natuurlijk! En zo werden Percy de trein en James de trein toegevoegd.


Thomas de trein traktatie, thomas de trein uitdelen, traktatie zelf maken, traktatie diy, thomas de trein bouwplaat, thomas de trein printen

Vorige week kreeg ik de vraag of ik ook speciaal voor de meisjes in de groep, het meisje trein, Rosie, uit de serie kon maken. Eigenlijk wist ik niet dat er ook een meisjes trein was, maar ook Rosie de trein staat inmiddels gezellig bij de andere treintjes in mijn atelier.
Rosie heeft als ik het goed heb gezien van zich zelf geen cijfer op het wagonnetje, maar ook zij kan voorzien worden met een leeftijdcijfer.




Ik ben benieuwd wie er de volgende keer aan de Thomas en vrienden groep wordt toegevoegd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten