1 jul 2016

Juli 2016 maandkalender

juli 2016 kalender, kalender voor kinderen, aftel kalender, vakantie kalender, kalender zelf printen, kinder kalender, strand kalender, kalender voor de vakantie

Als ik denk aan de maand juli dan denk ik aan vakantie. Heerlijk, de kinderen zijn hier de hele maand juli en augustus vrij. Nu nog hopen dat het weer mee zit en dat ze lekker kunnen genieten van een tropisch zonnetje. De keuze voor het thema juli is dan ook niet moeilijk, dat moet gewoon te maken hebben zon, zee en strand. Voor de serie Cute heb ik een lieve versie gemaakt met grappige vogeltjes.


juli 2016 kalender, kalender voor kinderen, aftel kalender, vakantie kalender, kalender zelf printen, kinder kalender, strand kalender, kalender voor de vakantie

Voor de stoere kalender van juli heb ik dezelfde basis van het strand gebruikt, alleen dan met haaien. Stoer toch.
Zelf vond ik de kalender met het lieve vogeltjes het leukste, maar ja, ik hou dus heel erg van cute. Die heb ik dan ook uitgeprint en als werkkalender naast mijn computer hangen.


juli 2016 kalender, kalender voor kinderen, aftel kalender, vakantie kalender, kalender zelf printen, kinder kalender, strand kalender, kalender voor de vakantie

Wil je al gelijk een jaar vooruit plannen dan is de 2016 jaarkalender iets voor jou. Deze kalender is in het thema Mix en Match. Allemaal verschillende thema's maandkalenders samengevoegd tot een vrolijke kalender voor kinderen, voor op school of gewoon voor je zelf.

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten