21 aug 2016

September maandkalender 2016

kalender voor kinderen, kalender zelf printen, kalender printable, winactie kalender

Wat gaat de tijd snel! Hier in huis hebben de kinderen nog 2 weken vrij maar in Midden-Nederland moeten ze morgen alweer naar school! Tijd om weer alles in een school ritme te laten lopen. Hoe handig is het dan om er een kalender bij te pakken en alles lekker in te plannen.


Ik heb voor de maand september voor de serie "stoer" een echte jongens kalender gemaakt, in het thema Politie. Ik denk dat er genoeg jongens zijn die het leuk vinden om deze kalender te gebruiken voor school of thuis.

kalender voor kinderen, kalender zelf printen, kalender printable, winactie kalender

En voor de Cute serie een kalender voor de meisjes, vrolijk buiten spelen in de school pauze.

kalender voor kinderen, kalender zelf printen, kalender printable, winactie kalender

Dan heb ik ook nog eens leuk nieuws! Je kan een september maandkalender printable naar keuze winnen! Wat moet je doen? Ga naar de facebookpagina van Annekoendigitaal, like de pagina en geef aan in het bericht van de maandkalender winactie welke kalender jij graag zou willen winnen. De facebookpagina vindt je HIER. (De wincatie is inmiddels voorbij)

Benieuwd welke kalender ik heb uitgeprint voor mij zelf deze maand? Ik heb gekozen voor de Stoere kalender. Welke kalender zou jij uitprinten voor je zelf?

Fijne dag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten