27 okt 2016

Sinterklaas traktatie

sinterklaas traktatie zelf maken, traktatie printen, traktatie sinterklaas, surprise sinterklaas, sinterklaas pringles, sinterklaas knutselen, sintklaas traktatie kopen, sinterklaas traktatie bestellen, sinterklaas silhouette

Nog nooit heb ik zo veel leuke reacties gehad op een printable die ik heb gemaakt. En dan heb ik het over de Sinterklaas kalender. Ik had mij er nog niet eerder aan gewaagd om een printable te maken in zwart wit. Maar ik vond het resultaat erg leuk en jullie dus ook! De Sinterklaas kalender is al heel veel keer gedownload, ben er erg trots op; :) 


En dat smaakt naar meer! Ik heb de basis van de kalender gebruikt om een wikkel te maken voor een mini Pringles bus. Zo maak je een makkelijke Sinterklaas traktatie! Je haalt even het het plastic dekseltje er af. Vouwt een wikkel er om heen, vastplakken met een plakbandje. Dekseltje er weer op. En voor op het dekseltje heb ik een topper gemaakt met 3 verschillende plaatjes: Sint en Pieten en 2 keer een huisje met een pietje erop.

sinterklaas traktatie zelf maken, traktatie printen, traktatie sinterklaas, surprise sinterklaas, sinterklaas pringles, sinterklaas knutselen, sintklaas traktatie kopen, sinterklaas traktatie bestellen, sinterklaas silhouette

sinterklaas traktatie zelf maken, traktatie printen, traktatie sinterklaas, surprise sinterklaas, sinterklaas pringles, sinterklaas knutselen, sintklaas traktatie kopen, sinterklaas traktatie bestellen, sinterklaas silhouette

sinterklaas traktatie zelf maken, traktatie printen, traktatie sinterklaas, surprise sinterklaas, sinterklaas pringles, sinterklaas knutselen, sintklaas traktatie kopen, sinterklaas traktatie bestellen, sinterklaas silhouette

De printables met de pringles toppers is een losse printable zodat je de toppers ook nog kan gebruiken voor andere doeleinden, zoals cadeaukaartjes of een slinger. Bedenk ik mij dat je de wikkels ook kan gebruiken als raamversiering. Heel veel leuk mogelijkheden dus.

Deze Sinterklaas printables zijn te koop in mijn winkel. Ik kan dan er ook nog een persoonlijke tekst op zetten als je dat wilt. Wil je direct aan de knutsel dan kan je de Sinterklaas printables bestellen in mijn Etsy winkel als direct download.


Fijne dag!
Yolanda

1 opmerking:

  1. Dit ziet er zo ontzettend leuk uit! Groetjes Linda van Lifestyle Mommy's

    BeantwoordenVerwijderen