10 okt 2017

Gratis Sinterklaas aftelkalender !

Sinterklaas aftelkalender gratis, gratis aftelkalender sinterklaas, sinterklaas kalender, schoenzet kalender, kalender schoenzetten, kalender voor sinterklaas, aftellen naar pakjesavond

De sinterklaas aftelkalender voor 2022 vind je HIER.

Vorig jaar was de aftelkalender voor Sinterklaas een groot succes. De kalender is toen maar liefst meer dan 14 duizend keer gedownload. Echt een aantal waar ik super trots op ben.


Vorige week kwam alweer de vraag of ik dit jaar ook een Sinterklaas aftelkalender wilde maken. Natuurlijk, ik vind het erg leuk dat de kalender bij jullie zo geliefd is. 

Dus bij deze, je kan de kalender HIER downloaden. Helemaal gratis. Geef je kind een eigen kalender, kleur bijvoorbeeld de dagen in waarop de schoen gezet kan worden. Handig!


Heb je de Sinterklaas aftelkalender gedownload? Ik vind het erg leuk om het te lezen in een berichtje hieronder. En heb je Pinterest? Alvast bedankt voor het pinnen van de foto, dat stel ik erg op prijs!

Ik heb nog meer Sinterklaas printables, deze vind je HIER.

Vind je de Sinterklaas aftelkalender printable leuk? Volg mij dan op Facebook of op Instagram voor nog meer leuke printables en feestelijke tips of recepten.

Veel plezier en een fijne dag!


Yolanda

5 opmerkingen:

  1. SInterklaas is zo leuk! Zo'n aftelkalender komt vast goed van pas bij veel gezinnen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf, ga ik printen, kijken wat mijn kinderen en ouders er van vinden.

    BeantwoordenVerwijderen