17 okt 2017

November 2017 maandkalender

November 2017 kalender printen, kalender 2017, november 2017, 2017 november printen, gratis kalender, kalender gratis printen, print je kalender, kalenders voor kinderen, aftelkalender

Hoe raar kan het weer zijn? Vertelde ik nog in mijn vorige blogpost over de oktober maankalender hoe koud het was in de maand september, nu zit in korte broek met een warmterecord van 27°C op de thermometer deze blog te schrijven. 


Maar ik weet ook hoe snel het weer kan om slaan. Meestal gaat het weer in de herfstvakantie over van nog lekker buiten bezig zijn naar vriesweer in november. Nog even genieten dus van deze Indien Summer.

We zijn in de tuin al een paar dagen bezig om het geleverde brandhout op te stapelen op de houtstapel. Omdat we geen CV hebben stoken wij ons huis warm met houtkachels, een heerlijke warmte vind ik dat, alleen het hout opstapelen is wel even een klusje. Maar in een warm zonnetje met dwarrelende herfst blaadjes is het wel een idyllisch plaatje. 

En zo kom ik weer uit bij de november kalender, onder andere in Herfst thema.  


November 2017 kalender printen, kalender 2017, november 2017, 2017 november printen, gratis kalender, kalender gratis printen, print je kalender, kalenders voor kinderen, aftelkalender

Of als je liever een stoerder kalender wilt, ik heb ook een kalender gemaakt voor november in een vliegtuig thema voor de serie Mix en Match. Deze kalender en bovenstaande herfstkalender kan je HIER vinden in mijn printable winkel. 


November 2017 kalender printen, kalender 2017, november 2017, 2017 november printen, gratis kalender, kalender gratis printen, print je kalender, kalenders voor kinderen, aftelkalender

Welke kalender zou jij kiezen?

De kalender in Handlettering stijl bovenaan dit blog kan je HIER gratis downloaden.

Oh ja als je op zoek bent naar een aftelkalender voor Sinterklaas. Deze kan je HIER gratis downloaden.

Hou jij ook van plannen? De thema maandkalenders en nog meer planners kan je kopen in mijn printable webwinkel Annekoendigitaal.

Vind je deze printables leuk? Volg mij dan op Facebook voor nog meer leuke printable tips en printables ideeën.


Veel plan plezier en een fijne dag!
Yolanda

7 opmerkingen:

  1. De bovenste spreekt mij het meest aan vanwege de herfstkleuren. Mooie kalenders maak je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die in het thema van de herfst erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij toch de onderste. Vooral voor mijn zoon vind ik die leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kalenders. Ik vind de eerste erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk en het thema herfst is inderdaad ook wel mijn favoriet Super handig om zo'n overzicht te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je mooie kalenders! En de tijd gaat echt snel hè, voor je het weet is het alweer 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een raad weer idd. De kalenders zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen