18 nov 2017

Gratis Sinterklaas traktatie printable

gratis sinterklaas printable, gratis sinterklaas printable, sinterklaas traktatie, traktatie sinterklaas, amerigo poep traktatie, traktatie sint, sint traktatie, sint uitdelen op school, uitdelen sinterklaas traktatie, gratis sinterklaas traktatie printable

Vandaag een extra blog deze week. En een hele bijzondere want samen met 18 bloggers kan je bloghoppen naar Sinterklaas blogs met leuke winacties of zoals bij mij een gratis Sinterklaas traktatie printable! 


Voor deze Sinterklaas bloghop maakte ik een Amerigo traktatie printable. Als je rond Sinterklaastijd jarig bent is het natuurlijk leuk pepernoten te trakteren. En met een beetje fantasie lijken pepernoten wel op kleine Amerigo drolletjes. 

gratis sinterklaas printable, gratis sinterklaas printable, sinterklaas traktatie, traktatie sinterklaas, amerigo poep traktatie, traktatie sint, sint traktatie, sint uitdelen op school, uitdelen sinterklaas traktatie, gratis sinterklaas traktatie printable

Hoe maak je de Amerigo traktatie:
Download de Amerigo printable
Print de printable uit op dik wit papier (100%, horizontaal)
Knip de labels uit en vouw dubbel
Vul een foliezakje met pepernoten
Niet het zakje vast met de dubbelgevouwen label.

Tip: Als je een ziplock zakje gebruikt kan je de Sinterklaas traktatie ruim van te voren klaar maken. Handig met de drukte rond Sinterklaas.

gratis sinterklaas printable, sinterklaas traktatie, traktatie sinterklaas, amerigo poep traktatie, traktatie sint, sint traktatie, sint uitdelen op school, uitdelen sinterklaas traktatie, gratis sinterklaas traktatie printable

gratis sinterklaas printable, sinterklaas traktatie, traktatie sinterklaas, amerigo poep traktatie, traktatie sint, sint traktatie, sint uitdelen op school, uitdelen sinterklaas traktatie, gratis sinterklaas traktatie printable
PIN VOOR LATER
En nu kan je terug hoppen naar de blog van Nobody-Else, ook zij geeft een Sinterklaas printable weg, namelijk een hele leuke Pietendiploma. Of je hopt lekker vooruit naar de blog van Gerdi en Marianne van Blondenbruin met winactie en een lekker recept voor speculaas truffels.

Deze Sinterklaas bloghop is georganiseerd door Anne van Simplethoughts. Bedankt dat ik mee mag hoppen met deze Crea-hop met het thema Sinterklaas!

Vind je deze Sinterklaas printable leuk? Volg mij dan op Facebook of op Instagram voor nog meer Sinterklaas printables en feestelijke tips of recepten.

Veel plezier en een fijne Sinterklaashopdag!

Yolanda



13 opmerkingen:

  1. Erg schattig :-). Nooit zo naar pepernoten gekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha ik vind ze echt geweldig. Ik zal nooit meer normaal naar de pepernoten kunnen kijken.. Bedankt voor het meedoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk, zo had ik het nooit gezien. Een leuk idee om ook in een surprise te stoppen. Ik zal mijn jongste dochter inseinen, want die maakt surprises op school!
    Groetjes
    Mar10

    BeantwoordenVerwijderen
  4. smufigeknutselfan18 november 2017 om 22:02

    Wat grappig amerigo poep je moet er maar op komen. Dit is erg leuk voor een suprise. Bedankt voor je supergrappig idee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Briljant, dit ga ik voor/met mijn dochter (van zeven) maken!
    Poep = leuk op die leeftijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk gemaakt en wat een handige tip van die ziplock zakjes!
    Succes met de hop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit super leuk, ik moet dit jaar sinterklaas gaan organiseren bij mij thuis. Denk dat er zomaar enkele van deze zakjes tussen zullen zitten. Veel leuker dan losse pepernoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit geniaal bedacht Yolanda ☻ Echt leuk! Succes nog met de Hop ☻
    Liefs ElsaR

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk idee! En zo simpel! Erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij heet hier 'Slecht weer vandaag'

    Hahahaha- Maar wat is hij leuk!

    BeantwoordenVerwijderen