10 mrt. 2015

Gratis Printables - Traktatie tasje K3

K3 traktatie, traktatie voor meisjes, K3 traktatie, K3 freebie, gratis, gratis printable K3, K3 traktatie, traktatie zelf knutselen, K3 traktatie zelf knutselen

De K3 traktaties heb ik al een tijdje niet meer in de winkel te koop. Maar er is nog wel veel vraag naar. Zo ook vorige week toen ik de vraag kreeg voor een meisje van 3. Ik vond het zo sneu om haar teleurstellen. Dan zet ik ze toch gewoon gratis in de winkel en op mijn blog!
Vast en zeker dat er nog meer meisjes blij zijn met zo'n leuk traktatie tasje. Is je dochter niet fan van K3, dan kan je er gewoon een ander plaatje op het tasje plakken.

In de werkbeschrijving staat precies uitgelegd hoe je moet printen, knippen en plakken. 

Download de GRATIS K3 traktatie tasjes printables direct via de links hieronder:


Veel knutsel en traktatie plezier !!

Op zoek naar andere leuke traktatie printables? Kijk dan eens in mijn winkel voor de leukste Feestelijke Printables van Annekoendigitaal.

Deze printables zijn alleen voor persoonlijk gebruik en mogen niet zonder toestemming van Annekoendigitaal voor commerciƫle doeleinden worden gebruikt.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten