22 dec 2014

Kerst cadeau kaartjes

cadeau kaartje printable, kerst printable, kaart voor aan cadeautje, kerstkaart zelf maken, kaart aan kado zelf printen, kado kaartje

Omdat wij dit jaar kerst gaan vieren met cadeautjes ben ik de afgelopen week een dag alleen de stad in geweest om de laatste cadeautjes te kopen, en ik ben gelukkig voor iedereen geslaagd!
Ook heb ik erg mooi inpakpapier gevonden, ik ben gek op inpakpapier! Heb eigenlijk al heel veel rollen in de kast liggen maar naar mijn mening kan er altijd nog wel een rol bij. Omdat ik nu erg bezig ben met Frozen printables werd ik extra blij toen ik dit mooie inpakpapier zag liggen, inpakpapier met sneeuwvlokken! Dat komt altijd nog van pas. 
Speciaal voor deze kerst heb ik cadeau kaartjes gemaakt met een krijtbord effect, helemaal trendy. Met dit leuke cadeau kaartje op een pakje wordt het extra feestelijk! En natuurlijk kan jij deze kaartjes ook bestellen als printable in de winkel.

cadeau kaartje printable, kerst printable, kaart voor aan cadeautje, kerstkaart zelf maken, kaart aan kado zelf printen, kado kaartje

Vieren jullie ook Kerst met cadeautjes? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten