13 jan 2015

Dino Platvoet traktatie freebie !



Dino Platvoet traktatie, dino traktatie, dino traktatiedoosje, platvoet traktatie, dino trakteren, uitdelen, trakteren, traktatie zelf maken, werktekening traktatie

Zoals beloofd in mijn goede voornemens zal ik vaker een gratis freebie printable weggeven. Deze keer is het een traktatiedoosje van Dino platvoet.
Ik vond het terug in mijn archief en eigenlijk is hij veels te leuk om daar te blijven!

Je kan het doosje gratis downloaden door op de link hieronder te klikken. Als je klikt op de werkbeschrijving kan je precies lezen hoe je ze moet printen, knippen en plakken. het traktatiedoosje is ongeveer 6,5 cm breed en diep en 8 cm hoog. Ik heb het randje mee geknipt met de boogjes. Maar als je dat te veel werk vindt kan je de bovenkant natuurlijk het ook in een recht lijn afknippen.

Werkbeschrijving Dino Platvoet traktatie

Dino Platvoet traktatiedoosje


Op zoek naar andere leuke traktatie printables? Kijk dan eens in mijn winkel voor de leukste Feestelijke Printables van Annekoendigitaal.

Deze printables zijn alleen voor persoonlijk gebruik en  mogen niet zonder toestemming van Annekoendigitaal voor commerciĆ«le doeleinden worden gebruikt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten