26 jan 2015

Frozen Olaf traktatie - snack box traktatie

Frozen traktatie, frozen traktatie zelf maken, Olaf traktatie, Frozen traktatiedoosje, Frozen printables, Anna traktatie, Elsa traktatie, Frozen feest

De afgelopen weken ben ik heerlijk in de weer geweest met het maken van Frozen printables.
Eerlijk gezegd, ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Vooral de sneeuwpop Olaf vind ik zo grappig! En ik ben niet de enige. Trakteren met als thema Olaf de sneeuwpop is helemaal hot! 

Ik had al traktatie zakjes labels gemaakt met de tekst "Kan jij een sneeuwpop maken?". Maar het leek mij ook leuk idee om een traktatie met het zelfde thema sneeuwpop te maken. En zo kwam ik op de snack box. Het is een handzaam bakje die je kan vullen met de sneeuwpop ingrediƫnten, zoals marshmallows, chocolade druppels, oranje taart decoratie strooisel en zoute stengels. De topper met de tekst maakt het natuurlijk helemaal af.

En, hoeveel sneeuwpoppen ga jij maken? De printable voor de snack box van Olaf kan je HIER vinden.


Frozen traktatie, frozen traktatie zelf maken, Olaf traktatie, Frozen traktatiedoosje, Frozen printables, Anna traktatie, Elsa traktatie, Frozen feest


Frozen traktatie, frozen traktatie zelf maken, Olaf traktatie, Frozen traktatiedoosje, Frozen printables, Anna traktatie, Elsa traktatie, Frozen feest

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk bedacht! Zag bij de Hema laatst al een hele grote pot met zowel grote als kleine marshmellows. Hoe zorg je dat de verschillende onderdelen een beetje aan elkaar blijven zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan ze aan elkaar plakken met suikerlijm. Poedersuiker gemengd met een klein beetje water of sinaasappelsap.

      Verwijderen