3 jan 2015

Frozen traktatie, printables en nog meer - Facebook actie !

Frozen traktatie, frozen traktatie zelf maken, Olaf traktatie, Frozen traktatiedoosje, Frozen printables, Anna traktatie, Elsa traktatie, Frozen feest

Hier op dit blog heb ik er nog niets over verteld maar achter de schermen ben ik hard aan het werken met Frozen printables.
Zo leuk om te doen! Sinds ik met de kinderen de film Frozen heb gezien ben ik helemaal verliefd geworden op de karakters uit de film; Anne, Elsa en natuurlijk Olaf!

De eerste set printables zijn klaar en daarom leek het mij leuk om op Facebook een winactie te houden. Dus ga snel naar de Facebookpagina van Annekoendigitaal en maak kans op een Frozen printable naar keuze!

Ben je nieuwsgierig naar nog meer Frozen foto's en artikelen houdt dit blog in de gaten want er komt nog veel meer leuk Frozen nieuws! Of neem een kijkje in de winkel op de Frozen pagina.

Fijn weekend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten