17 jan 2017

Februari 2017 kalender

agenda stickers, printable stickers, panda stickers, planner stickers, printable planner, cute planner, kalender voor kinderen panda printable, printable panda, bijdeb printable

Ook voor deze maand februari heb ik een kalender gemaakt. En ook deze is net als de januari kalender cute. Ja, ik hou van cute. Omdat het natuurlijk ook Valentijn is deze maand heb ik er een beetje roze en hartjes bijgedaan. Niet te overheersend omdat Valentijn volgens mij niet zoals in Amerika veel gevierd wordt in Nederland.

Je kan de februari kalender HIER kopen in mijn winkel.

De tweede set agendastickers die ik gemaakt heb zijn ook nu gebaseerd op de kalender. Ik heb de verdeling op het stickervel iets aangepast zodat er nog meer stickers geprint kunnen worden op 1 stickervel. Handig, want stickerpapier is niet heel goedkoop. Maar printen op gewoon papier en plakken met een lijm stift kan ook. 
De printable stickers kan je HIER bestellen.

agenda stickers, printable stickers, panda stickers, planner stickers, printable planner, cute planner, kalender voor kinderen panda printable, printable panda, bijdeb printable
  
Gebruik jij ook een planner thuis?

Fijne dag!
Yolanda


Vind je printables leuk? Volg mij dan op Facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten