20 sep 2017

Oktober 2017 maandkalender

oktober kalender, kalender gratis printen, oktober 2017, kalender in halloween thema, halloween aftelkalender, aftelkalender halloween, kalender voor school, kalender voor kinderen, grappige kalender, kalender om te printen

De oktober maandkalender maak ik normaal terwijl het hier nog lekker zonnig en warm is buiten. Maar nu? Het voelt helemaal niet vreemd om de oktober kalender al in de zomer op de site te zetten. Want het voelt toch echt aan als herfst. 


De houtkachels staan al aan, de blaadjes vallen al van de bomen door de stevige wind. De zomer gaat misschien volgende week, volgens de voorspellingen, nog even zijn best doen. Ik hoop het. En zo niet dan heb ik in ieder geval mijn herfst kalender al geprint en opgehangen.

Ook jij kan alvast bovenstaande kalender printen want deze kan je HIER gratis downloaden.


oktober kalender, kalender gratis printen, oktober 2017, kalender in halloween thema, halloween aftelkalender, aftelkalender halloween, kalender voor school, kalender voor kinderen, grappige kalender, kalender om te printen

Zoek je liever een kleurrijke kalender in Halloween thema of een kalender die jouw kinderen ook erg leuk vinden neem dan zeker een kijkje in mijn printable winkel want ik heb voor deze Halloween oktober maand 3 kalenders om te bestellen. Pompoen kindjes.

oktober kalender, kalender gratis printen, oktober 2017, kalender in halloween thema, halloween aftelkalender, aftelkalender halloween, kalender voor school, kalender voor kinderen, grappige kalender, kalender om te printen

Halloween Uiltjes en ook nog één in verkleed Monsters stijl.
oktober kalender, kalender gratis printen, oktober 2017, kalender in halloween thema, halloween aftelkalender, aftelkalender halloween, kalender voor school, kalender voor kinderen, grappige kalender, kalender om te printen

Welke kalender zou jij kiezen?

Hou jij ook van plannen? De thema maandkalenders en nog meer planners kan je kopen in mijn printable webwinkel Annekoendigitaal.

Vind je deze printable leuk? Volg mij dan op Facebook voor nog meer leuke printable tips en printables ideeën.


Veel plan plezier en een fijne dag!
Yolanda

1 opmerking:

  1. De verkleed monster stijl vind ik heel leuk, ook leuk het spookhuis erbij!

    BeantwoordenVerwijderen