20 nov 2018

December 2018 kalender - gratis printable

kalender in uiltjes thema, kalender om te printen

En zo is het alweer bijna december. De heerlijke nazomer is direct over gegaan in de winter. Vorige week was het nog 20 graden en nu min 3 met kans op sneeuw. De korte broeken zijn dus ingeruild voor dikke winterjassen. Eigenlijk vind ik dit een heerlijke tijd. Lekker knutselen en spelletjes doen terwijl de houtkachel brandt.


Deze december kalender is de laatste kalender die je gratis kan downloaden in de serie Uiltjes. Of er een nieuwe serie gratis maandkalenders komt weet ik nog niet. De laatste maanden ben ik erg druk geweest in mijn printable winkel, erg fijn. Maar daardoor ontbreek mij de tijd om veel te bloggen en gratis printables te maken. Maar wie weet.......

De december Uiltjes maandkalenders kan je HIER gratis downloaden. Hier vind je ook nog veel meer leuke en maandkalenders voor 2019.

Vind je deze kalender printables leuk en/of hou je ook van plannen? Volg mij dan op Facebook of op Instagram voor nog meer leuke printable kalender tips en printables ideeën.

Nieuwsgierig naar ons leven in Frankrijk?
Neem dan een kijkje op de site "Dans le Jardin".




Fijne dag !

Yolanda


1 opmerking:

  1. Wat een gezellige december kalender. Mijn meisjesnaam is Den Uijl dus ik vind het altijd leuk om uiltjes te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen