10 mei 2022

Traktatie koffertje maken

traktatie koffertje maken

Vandaag wil ik laten zien hoe leuk en hoe makkelijk het is om een 2 kleuren traktatie koffertje te maken van knutsel karton en printables.

Ik heb de printables zo gemaakt dat je de koffertjes in elke kleuren combinatie kan maken die je zelf wilt. Als voorbeeld laat ik koffertjes zien in de tinten groen, geel en blauw om er later traktatie koffertjes van te maken in Zeewereld thema.

Wat heb je nodig:
Traktatie koffertje printable
Gekleurd papier, 160 grams
Dik wit printpapier
Printer

Handig om te hebben:
Rilpen, liniaal
Gel-lijm
Zeewereld thema plaatjes

Hoe maak je het:

Print net zoveel bouwplaten uit als traktaties dat je wilt maken. Het leukste is om zoveel mogelijk kleuren te gebruiken voor een extra vrolijk effect.

traktatie koffertje knutselen

Knip de onderdelen uit en plak ze in elkaar.

traktatie koffertje knutselen

Gebruik de rilpen en de liniaal om strakke vouwplijnen te maken.
PLak vervolgens met lijm het koffertje in elkaar.

traktatie koffertje knutselen

Sluit het traktatie koffertje om het eventueel verder te versieren.

traktatie koffertje knutselen

Ik gebruikte de koffertjes als basis om traktaties in zeewereld thema te maken.

traktatie koffertje knutselen

De koffertjes zijn erg leuk om er verpakt snoepgoed mee te trakteren. Onderstaande foto laat goed zien hoeveel er ongeveer past in een koffertje.


traktatie koffertje knutselen

Hou jij van traktatie knutselen?

Volg mij dan op Facebook of op Instagram voor nog meer knutsel traktatie tips. 

Een fijne dag!

Yolanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten