3 nov 2015

November 2015 kalender - herfst kalender !

kalender voor kinderen, print kalender, kalender printable, herfst kalender, kalender voor de herfst

Ik ben eigenlijk al 2 dagen te laat met deze kalender, het is al 3 november! Oeps.. Gelukkig duurt november 30 dagen lang en kan je (als je hem nog niet besteld hebt) nog 27 dagen genieten van deze heerlijke herfst kalender.  Ik houd van de herfst, zeker als het mooie weer van nu aanhoudt. Het is volgens mij ongewoon warm hier in Frankrijk, afgelopen dagen soms 20°C. Dat is ook meteen de reden waarom ik vergeten was om een blogje te schrijven over de maandkalender, ik was lekker in de tuin aan het werk. Winter-klaar maken voordat de kou er echt aan komt.

De maandkalender van november kan je los of als jaar kalender bestellen. 

Fijne dag vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten