1 apr 2016

April 2016 maandkalender

april kalender, kalender voor kinderen, aftelkalender, batman kalender, superman kalender, stoere kalender

Na een paar stormachtige Paasdagen is het alweer april. De tijd gaat super snel! Zo snel als Superman?
Omdat de film Batman vs Superman draait in de bioscoop leek het mij leuk om dat thema uit te werken voor de stoere april kalender. Vorig jaar had ik al een juni kalender met superhelden. deze werd zo goed ontvangen, dat daar eigenlijk het idee geboren voor de serie Stoer maandkalenders. En voor deze maand zie ik de superhelden graag nog een keertje terug.

april kalender, kalender voor kinderen, aftelkalender, kalender voor meisjes, kalender met hondjes, kalender roze, schattige kalender

De cute april maandkalender is deze maand erg cute en roze. Heel roze. Ik vind het persoonlijk iets te cute maar ik heb dit ontwerp speciaal voor iemand op verzoek gemaakt omdat ze thee bonbon doosjes van de puppies zo lief vond. En ik heb inmiddels gemerkt dat meer kleine meisjes deze puppies super schattig vinden. Zo schattig dat er naast de thee bonbon doosjes en de kalender er ook al een verzoek binnen is gekomen voor een traktatie van de cute puppies. Maar daarover later in de maand meer.

april kalender, kalender voor kinderen, aftelkalender, kalender voor meisjes, kalender met hondjes, kalender roze, schattige kalender

Wil je al gelijk een jaar vooruit plannen dan is de 2016 jaarkalender iets voor jou. Deze kalender is in het thema Mix en Match. Allemaal verschillende thema's maandkalenders samengevoegd tot een vrolijke kalender voor kinderen, voor op school of gewoon voor je zelf.

Fijne dag!
  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten