7 dec 2017

Rudolf het rendier traktatie met gratis printable

gratis Rudolf kerst traktatie printable, gratis printable traktatie, gratis kerst printable, printable rudolf, kerst lunch op school, school traktatie kerst

Nu sinterklaas terug is naar Spanje gaan we gelijk door naar de Kerst. Leuk! Want ik heb heel veel leuke blogs op de planning staan met het thema kerst. En vandaag een extra blog deze week over Rudolf het rendier van de kerstman met in het bijzonder zijn rode neus! Met gratis printable!


Vandaag ben ik namelijk co-host van de Crea-Cross georganiseerd door Ilse van Kreanimo. Zij heeft elke donderdag op haar blog een creatief thema. Het thema voor deze week is ROOD. 

Ik wist gelijk wat ik wilde maken met dit thema want de kleur rood hoort natuurlijk bij kerst. En bij Rudolf! Rudolf is schattig en leuk om als traktatie te gebruiken.
Eén nadeel, ik heb al de hele dag het liedje "Rudolf the red nose reindeer" in mijn hoofd, lol.

Wat heb je nodig:
Rudolf het rendier printable
Liniaal en rilpen, schaar en lijm of nietapparaat

Ziplock zakjes ongeveer 8 cm breed
Chocolade balletjes
Rode M&M's

Hoe maak je deze Rudolf traktatie:
Print de Rudolf printable.

Ril de witte vouwlijn.

Vouw de printable over de vouwlijn dubbel.

Knip de voorkant- en de achterkant van de hoofdjes tegelijkertijd uit en laat ze bij de geweien vast zitten.

Vul een ziplock zakje met chocolade balletjes en 1 rode M&M.

Niet of plak de Rudolf label vast aan de bovenkant van het zakje.

En klaar is je Rudolf kerst traktatie !!


gratis Rudolf kerst traktatie printable, gratis printable traktatie, gratis kerst printable, printable rudolf, kerst lunch op school, school traktatie kerst


gratis Rudolf kerst traktatie printable, gratis printable traktatie, gratis kerst printable, printable rudolf, kerst lunch op school, school traktatie kerst


gratis Rudolf kerst traktatie printable, gratis printable traktatie, gratis kerst printable, printable rudolf, kerst lunch op school, school traktatie kerst
PIN VOOR LATER

Heb jij ook een blog geschreven over de kleur rood? Recent of langer geleden? In de link-Party van Crea-Cross kan je ook jouw link delen.





Vind je deze Kerst printable leuk? Volg mij dan op Facebook of op Instagram voor nog meer kerst printables en feestelijke tips of recepten.

Op zoek naar andere thema traktatie printables?
Neem dan een kijkje in mijn traktatie printable winkel Annekoendigitaal.
Veel traktatieplezier en een fijne dag!

Yolanda

1 opmerking: