1 jan 2018

Dag 2017, Hallo 2018

de leukste traktaties om zelf te maken

Voor mij is 2017 een super mooi blog jaar geweest. Door leuke samenwerkingen met andere bloggers zoals de Crea-Cross van Ilse of het deelnemen bij het Blogfeestje van Janske en Fleur heb ik heel veel nieuwe lieve, creatieve en inspirerende bloggers leren kennen. De bento samenwerking met Lunch12 niet vergeten.


Ook had ik voor mijzelf een strakke planning gemaakt om elke week een afwisselend een recept of een printable blog te schrijven en dat is goed gelukt. Het heeft mijn blog erg goed gedaan, ik heb er een heleboel lezers bijgekregen. Bedankt daarvoor!


En, zeker ook niet onbelangrijk, ik heb er heel veel plezier in! Elke week probeer ik een recept uit, echt een dagje voor mijzelf. En als de traktatie of anders lekker goed wordt bevonden door de kids schrijf ik er een blog over. Dubbel plezier dus want mijn tieners testen alles met veel smaak en vragen of ik niet nog vaker kan bakken, de snoepers.

Ik ga in 2018 met veel plezier verder met bloggen, de eerste baksels zijn al getest en staan al mooi op de foto en komen binnenkort online. Voor nu nog even mijn Blog hoogtepunten van 2017 op een rijtje.

Regenboog kwarktaart traktatie

my little pony traktatie, unicorn traktatie, regenboog traktatie

Bento traktatie

zee traktatie, traktatie zee thema, traktatie met bento

Traktatie moestuintjes

traktatie, ijsbekertje traktatie

Maandkalender printables

gratis kalender printables, kalender gratis printen, kalender voor kinderen, beter plannen, planner printable

Ook in 2018 op de hoogte blijven? Volg mij dan op Facebook op Instagram voor nog meer leuke printable tips en recepten.

Een fijne dag (met veel koffie)!

Groetjes Yolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten