18 jul 2017

Maandkalender Augustus 2017

Augustus maandkalender gratis printable, augustus planner, mascha planner, planner augustus, kalender voor augustus, gratis kalender

Afgelopen week hebben we met z'n allen hard gewerkt om onze pipowagen camping klaar te maken voor onze eerste gasten. Alle kleine en grote dingen die nog gedaan moesten worden had ik op verschillende lijstjes gezet, ja ik houd van lijstjes, en zo konden we ze punt per punt afwerken.


De eerste gasten zijn gearriveerd en dat voelt voor ons ook als vakantie! Een weekje niet klussen maar genieten van tevreden, heel fijn!, camping gasten en het zonnetje.

De kinderen zijn al anderhalve week vrij en vertoeven ook heerlijk in vakantie modus. Lekker lang uitslapen en genieten van het mooie weer. Ik geef ze groot gelijk!  

Omdat ze zo lang vrij zijn heb ik ze voor elke dag een taak gegeven om te doen. Zoals koffie zetten, lunch klaarmaken of hun bed verschonen. Deze taken heb ik voor ze in verschillende kleuren op de Juli maandkalender gezet. In de vakjes staan kruisjes welke dag al geweest is en op de lijntjes heb ik de taken opgeschreven. Werkt super! Geen geruzie wie wat moet op welke dag.

Dat gaan we dus ook doen voor de maand augustus. Ook deze maandkalender kan je gratis downloaden. Klik HIER. Ideaal als aftelkalender voor de vakantie.

Speciaal voor kinderen heb ik voor de maand augustus een kalender in het thema Haaien. Toepasselijk toch, als je in je zomervakantie aan het strand ligt met je voetjes in de zee?


Augustus maandkalender gratis printable, augustus planner, mascha planner, planner augustus, kalender voor augustus, gratis kalender, leuke kalender voor kinderen, aftelkalender vakantie, gratis kalender, kalender om te printen, kalender voor school

Hou jij ook van plannen? De thema maandkalenders kan je kopen in mijn printable webwinkel Annekoendigitaal.

Vind je deze printable leuk? Volg mij dan op Facebook voor nog meer leuke printable tips en printables ideeën.


Veel plan plezier en een fijne dag!
Yolanda

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, die kalender. Ik ben heel slecht in plannen. Heb een super agenda, maar vergeet er gewoon alles in te zetten. Misschien gaat het me beter af met zo'n maandkalender.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook een agenda om te plannen maar die ligt altijd ergens onderop een stapel papieren. Hmm niet handig... Deze maandkalenders print ik uit en plak ze op de deuren van mijn computerkast, dat werkt voor mij ook veel beter.

      Verwijderen